Elektronische Sigaret

Bij de elektronische sigaret zijn standaard geleverde batterijen eG0 650mah batterijen. Deze compacte doch krachtige batterij wordt bij de meeste setjes meegeleverd maar is ook in diverse kleuren los te bestellen en kan op alle clearomizers met een eGo en 510 aansluiting.

Omdat er een groot verschil zit tussen de kwaliteit van elektrische sigaretten kiezen wij bij e-smoker om alleen maar gecertificeerde merken te verkopen.  Daarnaast zijn al onze e-liquids getest in Duitsland door de TUV en weet u zeker dat alle ingrediënten veilig zijn.
Het nicotinegehalte in de vloeistof is zelf uit te kiezen respectievelijk in de sterktes 0mg (none), 8mg (low), 11mg (medium) en 18mg (high). Nicotine is een zeer verslavende stof en levert, net zoals bij tabakssigaretten, een risico op hart- en vaatziektes. Hoe meer nicotine de e-liquid bevat hoe zwaarder de damp op keel aanvoelt. Qua gezondheidsaspect merken veel voormalig tabak rokers dat ze d.m.v. de elektronische sigaret vrijer ademen, een betere conditie hebben en meer energie overhouden, daarnaast vindt er geen verkleuring van de huid en het gebit door tabaksrook plaats.